Aliexpress.com KROK PO KROKU!

15:52:00





Od dawna przymierzałam się do zrobienia zakupów na https://pl.aliexpress.com jednak cały czas zastanawiałam się jak się w ogóle do tego zabrać. Już samo założenie konta i podłączenie do niego karty kredytowej przyprawiało mnie o dreszcze…. Sądziłam, że zajmie mi to meeega dużo czasu, a jak wiadomo chyba każdemu z nas ciągle go brak 😑 No cóż… to było tylko złudzenie! Już teraz wiem, że rejestracja, to był mały pikuś… lawina ruszyła dopiero w momencie kiedy zrobiłam swój pierwszy zakup! Byłam tak podekscytowana, że od razu zaczęłam szukać kolejnych rzeczy,
co oczywiście sprawiało mi tak ogromną radochę, że na aliexpress.com „siedziałam” non stop! No przecież wszystko jest mi tak baaaardzo potrzebne!  nowa lampa do paznokci, nowe etui do telefonu, nowe pędzle do makijażu i milion innych w zasadzie zbędnych rzeczy, bez których bym sobie poradziła, a moje saldo na koncie bankowym byłoby na pewno o wiele wyższe 😄

Ale po kolei!
Kilka informacji dla osób, które jeszcze nigdy nie korzystały z ALIE i mają obawy podobne do moich, czyli rejestracja, podłączenie karty, komunikacja ze sprzedającym i przede wszystkim ten strasznie długi czas oczekiwania… ale cóż! Coś za coś J Za kilka dolców można kupić naprawdę fajne rzeczy, a jeśli nie są one nam potrzebne na gwałt, to warto na nie trochę poczekać. 


KROK 1.
Pobranie aplikacji mobilnej
To właśnie z niej korzystam. Robię zakupy wszędzie! W autobusie, w domu, na uczelni… wtedy kiedy tylko mam czas poprzeglądać ALIE.


KROK 2.
Rejestracja
Trwa naprawdę chwilkę! Podajemy tylko swoje dane: IMIĘ, NAZWISKO, ADRES DO WYSYŁKI. Wszystko, to co jest potrzebne przy rejestracji do każdego innego sklepu internetowego. Rach ciach i mamy założone konto! Możemy cieszyć się magią robienia zakupów w Internecie!







KROK 3. Wyszukiwanie produktów
W wyszukiwarkę wpisujemy, to czego potrzebujemy. np. BIKINI (bo przecież trwa sezon wakacyjny :D) Pojawia się MILION rzeczy – w różnych fasonach, wzorach, kolorach i oczywiście CENACH. Jedne produkty mają więcej FEEDBACKÓW (gwiazdek, komentarzy, zdjęć od innych użytkowników – ale o tym w kolejnym wpisie) inne mniej. 






Teraz pozostaje nam tylko  wybrać produkt, rozmiar, wzór, zamówić i ZAPŁACIĆ! :)





KROK 4. Wysyłka i kontakt ze sprzedającym
Wysyłka produktów jest zazwyczaj darmowa, a jeśli nie, to kosztuje symboliczne 2-3 $.
Ale uważajcie! Są sprzedawcy, którzy obnażają koszty produktów na poczet droższej wysyłki!
Jeśli chodzi o sam kontakt ze sprzedającymi, to są oni bardzo mili i komunikują się w języku angielskim 😰 Nawet osoby, które nie są poliglotami dadzą sobie radę… W razie czego zawsze jest WUJEK GOOGLE 😄



KROK 5. PŁATNOŚCI
Płatności – czyli, to czego obawiałam się najbardziej. Ale nie tak wilk straszny…! Do wyboru jest kilka opcji. Podłączenie karty płatniczej/kredytowej lub przelanie pieniążków przez Przelwy24 )
i pewnie jeszcze jakieś, ale nie rozgryzłam ich do tej pory).
Podłączenie karty, to na pewno najszybsza forma płatności jednak w moim przypadku na pewno by się nie sprawdziła J Albo sprawdziła, aż za bardzo hihh  jedno kliknięcie sprawiałaby, że zamawiałabym coś non stop! Zakupoholizm, to choroba, na którą podobno cierpię…
Także ja, pozostanę przy zwykłych przelewach, które i tak nie pochłaniają zbyt wiele czasu. Wybieramy INNE METODY PŁATNOŚCI, następnie BANK, który nas obsługuje, LOGUJEMY SIĘ na stronie banku i siup! Zapłacone! Czekamy na przesyłkę! 









W tych pięciu krokach pokazałam Wam jak łatwo i przyjemnie można robić zakupy na Alieexpress.com! O tym czym się kierować przy wyborze produktów, o kuponach zniżkowych
i moich MUST HAVE z ALIE już niedługo! ❤💚❤





Spodobają Ci się także

0 komentarze

Popular Posts

Obserwuj na Facebooku