Spring rolls jak je zrobić

21:07:00

Już od tak dawna chciałam spróbować zrobić sama spring rolls. I co - udało się. Może moja pierwsza próba nie jest idealna wizualnie, ale smakowo wyszło super. Do środka tak naprawdę możecie dodać dowolne dodatki - owoce morza, warzywa, mięso. Ja zdecydowałam się na paluszki krabowe i warzywa. Oto przepis.

Składniki:
- ugotowany makaron ryżowy (cienki)
- okrągłe płaty ryżowe
- dodatki do środka: u mnie świeży szpinak, marchewka, paluszek krabowy
- sosy: sos sojowy lekki (będzie mniej słony), sos sweet chili

Makaron sojowy przygotujcie wg instrukcji na opakowaniu. Jego ilość zależy oczywiście od ilości przygotowywanych spring rollsów, ale do jednego wkładacie naprawdę niedużo makaronu.
Płaty ryżowe musicie szybko zmoczyć. Ja robiłam to pod bieżącą wodą. Następnie kładziecie go na blacie, wkładacie trochę makaronu, pozostałych dodatków i zamykacie. Najpierw zawinąć trzeba boki do środka, a następnie zwińcie całość. Musicie być delikatni aby nie porwać całości.
Podawajcie z sosami.
Smacznego :)





Spodobają Ci się także

0 komentarze

Popular Posts

Obserwuj na Facebooku