Jak dbać o piękne pośladki!

11:06:00

Dziś mam dla Was inspirujący urodowy wpis z moimi poradami dotyczącymi dbania o piękne i zadbane pośladki. To powinien być atrybut każdej z nas kobiet, a często zapominamy o pielęgnacji tej części ciała. Poniżej znajdziecie moje 3 najważniejsze porady dotyczące tej części kobiecego ciała :)


REGULARNE ĆWICZENIA

Niestety bez tego się nie obejdzie, Warto 1-2 razy w tygodniu wykonać serię ćwiczeń na nogi i pośladki, najlepiej wykonać 10-20 minutowy trening typu ABT. Ja polecam Wam np:

Niby to tylko 10 minut a zapewniam Was że są bardzo intensywne :)

PEELING

To czynność którą powinniście wykonywać raz w tygodniu. Do pośladków możecie użyć peelingu z grubszymi drobinkami, możecie także same zrobić peeling w domu np z kawą. Podczas robienia peelingu dokładnie wymasujcie tą cześć ciała a następnie przejdźcie do nawilżania.

NAWILŻANIE

O tym nie możecie zapomnieć! Dzięki konkursowi z Perfecta na Zblogowani dowiedziałam się o nowych produktach. Jest między nimi krem wyszczuplająco-ujędrniający, w sam raz do moich pośladków. Bardzo ciekawie brzmi efekt chłodzenia i z pewnością w najbliższy weekend pobiegnę do drogerii aby kupić ten kremik.

Jeśli nie macie tego produktu możecie użyć innego, najlepiej przeznaczonego do tej części ciała, lub dobrego nawilżającego balsamu. Ja lubię takie z dużą ilością mocznika, które bardzo mocno nawilżają moją suchą skórę.
Użycie balsamu zaraz po wykonaniu peelingu jest jak dla mnie koniecznością. Zobaczcie jak skóra po peelingowym zabiegu lepiej przyjmuje kosmetyk, jest bardziej jędrna i nawilżona.
To co - czas plażowania już niedługo. Zatem dbajcie o swoje pupy!


Wpis powstał na potrzeby konkursu z Perfecta na Zblogowani.pl: zBLOGowani.pl

Spodobają Ci się także

2 komentarze

  1. Dokładnie, peeling z kawy jest genialny i wg mnie nie zastąpi go żaden wymyślny kosmetyk;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis!
    pozdarawiam i miłego weekendu życzę!:)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Obserwuj na Facebooku