Nevermint - hit lata 2016

12:20:00

Uwielbiam lato! Jestem absolutnie ciepłolubnym typem i nie potrafię sobie wyobrazić, że w ciągu całego roku choć raz nie pogrzeję się na słoneczku. Dodatkowo dopiero w lipcu i sierpniu mogę wyciągnąć na światło dzienne moje ukochane turkusowe i miętowe tuniki! A co do nich pasuje najbardziej? Oczywiście kolorowe oko i takież paznokcie! W sezonie jednym z moich ulubionych lakierów jest Nevermint z kolekcji hybrydek marki Indigo Nails sygnowanych przed Natalię Siwiec.






Widzicie jaki jest piękny? Uważam, że Nevermint powinien stać się hitem lata 2016 nie tylko ze względu na jego kolor, które mnie się bardzo podoba i mam nadzieję, że Wam również, ale również z uwagi na bogate możliwości stylizacyjne, jakie daje.
Miętowy łączy się z bielą, żółcią, koralem, brzoskwinią i granatem - widzicie zresztą, jak cudnie pasuje Natalii Siwiec Nevermint do tej ślicznej, ciemnoniebieskiej kurteczki.
W tym miejscu znajdziecie całą kolekcję 10 lakierów Gel Polish by Natalia Siwiec - który najbardziej się Wam podoba? Oczywiście wpis dodaję do konkursu na zBLOGowanych :)
zBLOGowani.pl

Spodobają Ci się także

5 komentarze

  1. piękne pastele, ja jednak wolę ciemniejsze lakiery, źle się czuję w tak jasnych na własnych paznokciach. mam sporo produktów marki Indigo ale ich hybryd jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie bardzo lubię pastelki, ten zielony wygląda wręcz genialnie na opalonych dłoniach, zresztą tak jak i inne pastelki.

      Usuń
  2. Też kocham lato! I chcę by trwało jak najdłużej.
    A kolorki naprawdę cudne!!!
    udanego weekendu i moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt, kolory całkiem fajne, ale ja też wolę cieplejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Obserwuj na Facebooku