Mój wczorajszy wieczór filmowy

09:57:00

Dziś nietypowy wpis, ale od początku Wam opowiem jak to się zaczęło.
W sobotę rano na Facebooku zobaczyłam informację wrzuconą przez Zblogowanych, że startuje konkurs. Nagrody - marzenie, więc postanowiłam wziąć udział :)

Dobrze się składało że właśnie planowałam zakupy. Popędziłam do sklepu, kupiłam sos Pataks Tikka Masala i w niedzielę postanowiłam spędzić wieczór przy dobrym jedzonku i oglądaniu filmów.

Jeszcze Wam nie mówiłam że gotowanie nie jest moją mocną stroną, ale z konieczności radzę sobie. Tu jednak sprawa okazała się prosta - gotowy sos bez zbędnej chemii, łatwy w przygotowaniu posiłku. Sięgnęłam do lodówki w poszukiwaniu składników dodatkowych - padło na indyka, paprykę i soczewicę.


Na szczęście całość gotowania zajęła mi 25 min. Podsmażyłam indyka i paprykę, dodałam połowę sosu. W garnuszku ugotowałam soczewicę i do podgrzewającego się sosu (drugiej połowy) dodałam ją. Całość podałam z ryżem.
Oto wynik  moich starań:

Jedzonko gotowe zatem mogłam poświęcić się odpoczywaniu :)
Obecnie przy zakupie sosów Pataks możecie skorzystać z promocji i dostać kod na film. Szczegóły tutaj: KLIK
Ja postanowiłam film z promocji obejrzeć innym razem a wieczór z Tikka Masala spędzić przy oglądaniu mojego ukochanego serialu Dr House - nadrabiam wszystkie kolejne serie. Jedzenia było sporo jak na moje skromne możliwości, ale dziś w pracy mam fantastyczny gotowy obiad :) Sosik okazał się być lekko pikantny i bardzo smaczny - polecam.




zBLOGowani.pl

Spodobają Ci się także

9 komentarze

  1. gdzie można kupić sos sos Pataks Tikka Masala albo czym można go zastąpić? Tylko tego składnika mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Piotrze i Pawle ale chyba w większości sklepów można je znaleźć. Zerknij na ich stronę może tam są sklepy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Póki co próbowałam tylko tego i bardzo mi smakował, zatem chętnie spróbuję kolejnych :)

      Usuń
  3. Gdzie kupić taki sos?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że pytacie mnie często gdzie kupić poszperałam na ich stronie i znalazłam taki wyszukiwacz: http://www.pataks.pl/mapa - możecie skorzystać

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Obserwuj na Facebooku