Meble z europalet - inspiracje

15:00:00

Ostatnio coraz częściej można się spotkać z ciekawym wykorzystaniem europalet do dekoracji wnętrz, lokali, czy jako oryginalne meble w mieszkaniu, knajpie, czy biurze.

Sama zastanawiałam się, czy w swoim krakowskim pokoiku czegoś takiego nie zrobić, ale potrzebuję do tego taniej siły roboczej, bo sama miewam dwie lewe ręce jak tylko zbliżam się do młotka ;)

Zobaczcie co ciekawego można zrobić z europalet:

projektoria.pl

dom.wp.pl

mgprojekt.com.pl

blog.designbywomen.pl

ogrodniktomek.pl

kobieta.onet.pl

zszywka.pl

urzadzamy.pl

cieplosystemowe.pl

panidyrektor.pl

orpinkton.blogspot.com

domosfera.pl

domosfera.pl

domosfera.pl
rowerowe-porady.pl

sprzedajemy.pl

euro.bankier.pl

e-ogrodek.pl



zielonametamorfoza.blogstpot.com

meble-z-palet.pl

Co Wy na to Kochani? Ja się zakochałam <3


Spodobają Ci się także

27 komentarze

  1. Dzień dobry Kasiu! Wszystkie te inspiracje bardzo Mi się podobają!!! Jedna paleta, a tyle zastosowań:) Najbardziej podobają mi się huśtawki:)
    Pięknego i słonecznego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień Dobry Nati :* cieszę się, że Ci się podobają :) huśtawki są genialne! proste do zrobienia, tanie, ale ile radochy :) pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  2. Palety są świetne. Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła je wykorzystać w nowym miejscu zamieszkania. Najbardziej podobają mi się wszelkie wariacje na temat stołów/stolików lub półek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O będziesz robić tak u siebie w mieszkanku? ekstra sprawa! :))) pochwal się efektami :)))

      Usuń
  3. Fajne inspiracje. Szczególnie ten stół z pierwszego zdjęcia mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) taki stolik będę próbowała robić w weekend (jeśli pogoda dopisze ;))

      Usuń
  4. Boskie, zakochałam się w tych rzeczach. Aż dziwne, że tyle genialnych rzeczy można zrobić ze zwykłych palet :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z huśtawką, wiszącym łóżkiem czy meblami ogrodowymi podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są!
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne, na pewno wykorzystam jakiś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Będę wpadała tu codziennie < Masz talent >
    Obserwujemy ?<33
    http://syyyyyylwia.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie ok <3:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** ja do Ciebie tez będę zaglądać :))

      Usuń
  9. Słyszałam o tym w jakimś programie w TV i strasznie mi sie spodobało bo wygląda to niesamowicie efektownie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sporo celebrytów korzysta z tych rozwiązań ;) dosyć modne są teraz :) wpadnę na pewno :* dziękuję :)

      Usuń
  10. jakie świetne inspiracje :))

    sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To są porządnie wykonane meble z palet, a nie jakaś fuszerka, jak u innych! Chętnie bym coś takiego przygarnął, bo sam nie mam umiejętności... Sprawdzę czy czegoś podobnego nie ma w Castoramie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo inspirujący post. Najbardziej podoba mi się stolik na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam europalety, świetne inspiracje! :)

    wpadnij do mnie tez po garść inspiracji :)

    +design
    +moda
    +urod


    >http://mysweetlittlebunny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Obserwuj na Facebooku